петък, 11 ноември 2005 г.

ΡΟΔΟΠΗ – ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΟΡΦΕΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΔΙΚΗΣ

Σ Χ Ε Δ Ι Ο
ΡΟΔΟΠΗ - ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΟΡΦΕΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΔΙΚΗΣ


Για τους φίλου της ΕΥΡΩΠΗΣ, της Βουλγαρίας και της Ελλάδας!


Ας αποκαθιστούμε τους αρχαίους θρακικούς και ρωμαϊκούς δρόμους μεταξύ της Βουλγαρίας και της Ελλάδας στο βουνό Ροδόπη
μεταξύ του δήμου Δοσπάτ, του δήμου Μπόρινο, του δήμου Δέβιν, νομού Σμόλιαν, Δημοκρατίας της Βουλγαρίας και του νομού Δράμας, Δημοκρατίας της Ελλάδας



Ιδεολογικό σχέδιο, που καταρτίστηκε με την πρωτοβουλία και τη συνδρομή των:

Βασίλ Βόϊνωφυφυπουργός του Υπουργείου εργασίας και κοινωνικής πολιτικής της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας, 2005 – 2009 ;

Κωνσταντίνου Ευμυρίδη, νομάρχη του νομού Δράμας, Δημοκρατίας της Ελλάδας , 2005 – 2009 ;


  
§  Το ΣΧΕΔΙΟ – „ΡΟΔΟΠΗ Στα μονοπάτια του ΟΡΦΕΑ και της ΕΥΡΥΔΙΚΗΣ  έχει ως σκοπό την αποκατάσταση υπαρχόντων από το παρελθόν μονοπατιών και την κατασκευή δύο νέων οδικών μεταφορικών-τουριστικών προορισμών  (πόλη Πλόβδιβ – πόλη Δράμα – πόλη Καβάλα) δια του βουνού «ΡΟΔΟΠΗ» μεταξύ της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας και της Δημοκρατίας της Ελλάδας:
·         Ο βασικός σκοπός του σχεδίου είναι να αποκαθιστούν οι υπάρχουσες από τα αρχαία χρόνια οδικές μεταφορικές ανταποκρίσεις στους λεγόμενους Αρχαίους θρακικούς και ρωμαϊκούς δρόμουςμεταξύ της Βουλγαρίας και της Ελλάδας μέσω ανοικοδόμησης, κατασκευής της διαμεθοριακής οδικής υποδομής και κατασκευής νέων σύγχρονων μεταφορικών-τουριστικών δρόμων, σημείων και δρομολογίων στην ευρωπεριοχή της Ροδόπης, όπου να πραγματοποιείται η κίνηση τουριστών, εργατών και  αυτοκινήτων με αμοιβαία ανταλλαγή για την παραχώρηση και τη χρήση των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών μεταξύ των δύο χωρών,  
·         Ο επόμενος σκοπός είναι να ελαφρυνθεί η κίνηση των φορτηγών στις υπάρχουσες εθνικές οδούς κατά τους προορισμούς:
            - Σόφια – Μπλαγκόεβγκραντ- Κούλατα -Προμαχώνας – Σέρρες,  
            - Σόφια – Μπλαγκόεβγκραντ Γκότσε Ντέλτσεφ – Ηλίντεν – Εξοχή – Κάτω Νευροκόπη,
            - νέο δρόμο υπό κατασκευή στην κατεύθυνση Πλόβδιβ – Ρουντοζέμ – Ελιντζέ – Ξάνθη,  
            - νέο δρόμο υπό κατασκευή στην κατεύθυνση Πλόβδιβ Ζλατογκράντ – Θέρμες – Ξάνθη,
            - νέο δρόμο υπό κατασκευή στην κατεύθυνση Πλόβδιβ Σμόλιαν – Άρντα – Παρανέστη,
§  Για τον σκοπό αυτό η βασική ροή τουριστών και εργατών, που ταξιδεύουν στην κατεύθυνση δια των μεγαλύτερων πόλεων της Νότιας κεντρικής περιοχής της Βουλγαρίας – πόλη Πλόβδιβ, Πάζαρντιζκ, να έχουν τη δυνατότητα να ταξιδεύουν σε μη φορτωμένους με φορτηγά δρόμους και η κατασκευή τους ως τουριστικά οδικά δρομολόγια δια του βουνού Ροδόπης από την πόλη Πάζαρντζικ και πόλη Πλόβδιβ, ως το πιο σύντομα δρομολόγια με τελική αφετηρία την πόλη Δράμα, πόλη Καβάλα και τα λιμάνια του Αιγαίου, μεταξύ των δύο χωρών και των εξής κατοικημένων τόπων ανά νομούς και δήμους, ως εξής:

·         Σημείο διέλευσης συνόρων Δοσπάτ - Τίσοβο” – Πάζαρντζικ - Δοσπάτ-Δράμα - Καβάλα στην κατεύθυνση: Εθνική οδό Θράκη” – πόλη Πάζαρντζικ πόλη Πέστερα πόλη Μπατάκ πόλη Δοσπάτχ. Μπαρούτιν διασταύρωσηΒλάντοβο ντερέ” – περιοχή Τίσοβο” – μεθοριακή πυραμίδα υπ’ αριθμό 190 στο έδαφος της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας, και συνεχίζει στην κατεύθυνση – διασταύρωση του χ. Ποτάμι – χ. Μικρομελία – χ. Παπάδες – χ. Λιβαδερό –πόλη Δράμα –πόλη Καβάλα, στο έδαφος της Δημοκρατίας της Ελλάδας.

·         Σημείο διέλευσης συνόρων Δέβιν -„Κέστεν” - Πλόβδιβ-Δέβιν-Δράμα-Καβάλα στην κατεύθυνση: Εθνική οδό Θράκη” – πόλη Πλόβδιβ πόλη Κρίτσιμ πόλη Δέβιν χωριό Τέσελ χ. Τριγκράντ χ. Κέστεν μεθοριακή πυραμίδα υπ’ αριθμό 154 στο έδαφος της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας, που συνεχίζει στην κατεύθυνση χ. Ελάτια – χ. Σκαλωτή – χ. Σιδηρόνερο – χ. Λιβαδερό –πόλη Δράμα –πόλη Καβάλα, στο έδαφος της Δημοκρατίας της Ελλάδας,   
·         Ένταξη του υπάρχοντος παράλληλου οδικού κόμβου μέσω της εισαγωγής στο βασικό δρομολόγιο πριν και μετά τη διέλευση της μεθοριακής γραμμής στην ίδια κατεύθυνση με διασταύρωση δια τηςπόλης Δέβιντου χωριού Τέσελ χωριού Μπούϊνοβοδιασταύρωσης του χωριού Κοζάρεμεθοριακή πυραμίδα υπ’ αριθμό 156 στο έδαφος της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας, που συνεχίζει στην κατεύθυνση χ. Ελάτια – χ. Σκαλωτή – χ. Σιδηρόνερο – χ. Λιβαδερό –πόλη Δράμα –πόλη Καβάλα, στο έδαφος της Δημοκρατίας της Ελλάδας,

·         Τα περιγραφόμενα τουριστικά δρομολόγια βρίσκονται σε απόσταση το ένα από το άλλο γύρω στα 70 χμ από την Ανατολή προς τη Δύση και στην ίδια απόσταση από τα υπάρχοντα σημεία διέλευσης συνόρων, 

·         Τα ίδια δρομολόγια περιλαμβάνονται στην γραμμή των λεγόμενων «πιο σύντομων» δρομολογίων μεταξύ των νομών και των δήμων: Πάζαρντζικ-Πλόβδιβ-Δέβιν_Δοσπάτ του νομού της Σμόλιαν από πλευράς της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας και των ορισμένων κατοικημένων τόπων του νομού της Δράμας από πλευράς της Δημοκρατίας της Ελλάδας, και διαπερνούν μέσω ήπια κατοικημένων περιοχών και των λιγότερο αστικοποιημένων εδαφών στα εδάφη των δύο χωρών στην περιοχή του λεγόμενου Πράσινου διαμαντιού της Ροδόπης,
·         Οι πιο σύντομες αποστάσεις μεταξύ των τελικών δημοτικών κέντρων στα μεταφορικά αυτά δρομολόγια είναι γύρω στα 100χμ μεταξύ της πόλης Δέβιν και της πόλης Δράμας και γύρω στα 150χμ έως την Καβάλα, που βρίσκεται στην ακτή του Αιγαίου,
·         Στις δύο αυτές κατευθύνσεις υπάρχουν κατασκευασμένοι ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι της κατηγορίας δεύτερης και τρίτης τάξεως οδικού δικτύου, που συμπίπτουν με τους λεγόμενους παλαιούς θρακικούς – ρωμαϊκούς δρόμουςκαι για την αποκατάσταση των οποίων είναι απαραίτητη μερική κατασκευή και ασφαλτόστρωση μικρών τμημάτων και διεύρυνση των υπαρχόντων, ανάλογα με τον προορισμό τους,  
·         Η χρήση αυτών των κατευθύνσεων θα είναι προϋπόθεση για την ανάπτυξη των περιοχών αυτών και ξεχωριστών τμημάτων της οικονομίας των δύο χωρών – τουρισμός, φυσική θεραπεία και βουνίσια γεωργία, παραγωγή και επεξεργασία τροφίμων – προϊόντων ψαριού, μανιταριών, άγριων φρούτων, επεξεργασία ξύλου και προϊόντα ξύλου, παραγωγή οικολογικών τροφίμων, παραγωγή υφασμάτων και τρικοτάζ, υδροοικοδόμηση και παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές,
·         Οι άνω οδικές κατευθύνσεις είναι συνέχιση για την εξασφάλιση της μεταφορικής πρόσβασης στα βουνίσια και τα θαλάσσια τουριστικά θέρετρα και προορισμούς  „Ροδόπη” – „Αιγαίοστους μεταφορικούς οδικούς διαδρόμους Βορρά-Νότο, που διαπερνούν δια της Δημοκρατίας της Ρουμανίας και της γέφυρας γέφυρα Δούναβη 1”, „γέφυρα Δούναβη 2” – προς τη Δημοκρατία της Ελλάδας,
·         Γενική συνεισφορά του σχεδίου είναι να υποβοηθήσει την ενθάρρυνση της διαμεθοριακής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών για το γνώρισμα, τη δημιουργία και την ανάπτυξη των καλών γειτονικών και φιλικών σχέσεων, διεύρυνση των επαγγελματικών επαφών και των επενδύσεων μεταξύ των δύο γειτονικών χωρών.  Δημιουργία αμοιβαίων σχέσεων στο πνεύμα αμοιβαίου σεβασμού των ενδιαφερόντων, των παραδόσεων και των ηθών, που να είναι παράδειγμα καλής και ηγετικής βαλκανικής πολιτικής καλών γειτονικών σχέσεων, κατανόησης και φιλίας μεταξύ των χωρών και του πληθυσμού της Βουλγαρίας και της Ελλάδας στα Βαλκάνια,   
·         ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Φωτογραφικό υλικό τοπίων κατά τα δρομολόγια.
....................................................................................................................................
Vasil VOYNOV - Deputy Minister of Ministry of Labour and Social Policy (2005 – 2009)
2, “Triaditza” Str., SOFIA - 1051, Bulgaria, phone/fax: (+359 2) 983-56-10 ; (+359 2) 981-4358;
(+359 2) 811-96-73 , GSM: (+359) 896-662-552 , e-mail: voinov@mlsp.government.bg , 
personal e-mail: vasil.voynov@abv.bg ; vasilvoynov@gmail.comwww.mlsp.government.bg ;
.......................................................................................................................................












































Няма коментари:

Публикуване на коментар